Thursday, May 29, 2008

KK is on!

assalamualaikum wa roh matullohi wobarakatuh!

kawan2 dan sehabat handai. pagi ani aku nda akan berleteh dalam bahasa asing seperti inggeris, cina, madagasgar ataupun reggae. baikth kediaku berkunyanyang dalam bahasa ibunda kitane. metis, kalau rasanya haliwat kan memahami, baik di selajo kan kamus bawunai-kedayan kah apa. dapat juha menulungnulung nyamo.

okkeh. kembali kepada tajuk asal. penjelajahan ke KK sudah on. masa ani perkiraan ku hanya meliputi seramai 8 orang sahaja. untuk makluman biskita semua, akomodasi kita terletak di Marina Court apartement. lawa tampatnya. bilik yang ku tempah berhadapan laut. mudahan jua si tukang resepsionis atu nda short term memory loss. awueh, jangan di biaakan ia lupa. bema'aa tu. sudah ku booking tu boi!

buat tuan haji farhan. nda dapat ku booking utk 3hb yo. 4hb saja ada kekosongan. nda papa kan tu tuan haji? kudoakan kita sehat2 selalu di samping kekasih yang di sayangi.

okkeh. di bawah ani adalah peruntukkan ku yang telah ku tetapkan bagi setiap orang yang kan ikut. siapa rasanya nda dapat menyanggupi, pikir bisai2 untuk kebaikkan kawan2 kamu yang lain dan juga untuk kebaikkan diri kamu masing2 kerana isu2 kewangan kamu mesti kamu pastikan terjamin. ini kerana, adalah tidak bisai kalau kan meminjam minjam usin tatkala sudah d sana nanti. akan menimbulkan kurang sefahaman plg nanti.

sebagai kawan nda pulang kami kesah kan tulung menulung ani. tapikan, baik jua nyamu kalau pandai menjaga hati kawan ani kan? kan jauzi? banarkan? ada dua jenis kawan......

alryt, here are the terms and conditions:

dates of stay: 4th-8th july (4 days 3 nights @ marina court apartement) non-negotiable. sudah be-booking.

*transport fee: $50 ringgit (negotiable with your respective drivers; metis/farhan)

*hotel fee: $61 (this comes with $500 deposit fee; yg pandai2 accounting atu, tolong deh uruskan pembahagian pembayaran) for more info: http://www.promenade.com.my/properties_marina.cfm

*ICE (in case of emergency) fee: $100 or more (depends on how much you feel safe with)

Primary Budget: $300 will be enough. at least $200. (siapa yang kaya2 atu buleh membawa banyak2. bejuta pun buleh)

notes:
i)yang ada '*' atu wajib tu.

ii)ICE fee nda buleh di pakai unless banar2 emergency! bukannya jenis emergency kan membali barang kah apa. emergency-emergency yang nau'zubillah saja.

iii)bagi2 yang sudah berpengalaman ke KK ramai2 atu. kongsi2 tah idea atau pendapat kepada yg baru2 atu. dari segi kewangan, kerohanian apakah.

iv)inda di syorkan berpinjam pinjaman usin. nda bisai. unless ada perkara yang nda dapat di elakkan.

v)estimate yg ku buat ani untuk 8 org yang pasti saja k.
iaitu: aku, farhan, jauzi, metis, mawi, syaheir, shukri, dan razid.

vi)this is a road trip to KK vacation. bukan pakai kapal terabang ah. kalau ada yang kan pakai ferry atu. di persilakan. nada org melarang.

vii)untuk informasi lanjut sila hubungi abg farhan. ada ya tu, kadang2 online kadang inda. kalau ada alhamdulillah. kalau nada, tunggu saja sambil main jenga kah apa.


aravadeci

No comments: